Välkommna till min nya blogg!

Ät gott, träna roligt och lev livet. Tre mycket viktiga budskap som jag tror stenhårt på. Dessa ämnen är ämnen jag med stor säkerhet kommer att ta upp här på min nya blogg, Anna's health. Jag är inte helt ny i bloggvärlden, innan den här bloggen startades vilken den gör idag, lite klyschigt, den första januari 2011, så har jag drivit en blogg som i stort sett handlade om mitt liv, kändisar men även också om lite djupare tankar. Från min förra blogg tar jag med mig mina djupa tankar men blandar de nu hellre tillsammans med minst två av mina stora intressen, mat och träning.

För tillfället läser jag ett samhällsvetenskapligt program på en gymnasieskola i Lund och i framtiden vill jag gärna jobba med just kost, näring och träning. Vi får dock se vart det hela leder, för tillfället är jag här och nu i ett snötäckt vackert Skånelandskap med en optimistisk syn på detta nya år, år 2011, som jag på riktigt tror kommer att bli ett riktigt bra år!

Hoppas ni kommer uppskatta mina inlägg lika mycket som jag gillar att skriva dem!

Vi ses väl snart?



Foto: Min härliga och underbara vän Frida som på riktigt borde satsa på att bli fotograf. Se mer av hennes bilder på hennes blogg: http://fridiish.devote.se/

Ps. Jag vet att det är mitt i natten, men jag kunde verkligen inte vänta med att publicera mitt första inlägg!


Kommentarer
Postat av: Blixten!

Älskar din nya blogg Anna, du är en sådan glad människa, det syns när du skriver. Och underbart att du skrev det första inlägget på natten, så random ;)

2011-01-01 @ 10:18:21
Postat av: CJ

Vi ses ju rätt ofta men visst! ;)

2011-01-01 @ 12:22:35
URL: http://mybigadventure.blogg.se/
Postat av: frida

Åh vad du är söt anna! superhärligt att du har skaffat en blogg, ska lägga till dig i min blogglista direkt! Gillar att du startade upp den den första januari också ;) puss!

2011-01-01 @ 15:31:33
URL: http://fridiish.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0