Överraskning

Tror ingenting jag skriver här kan göra gårdagens upplevelse rättvis. Jag anade ingenting och trodde att jag bara skulle hänga med min pojkvän efter skolan, men i stället så blev det en överraskningsfest för mig då jag fyller år på tisdag. Det är första gången någon gör något sådant för mig och jag blev så otroligt överraskad och glad! När jag tänker tillbaka på igår så blir jag bara så glad, det var länge sedan jag skrattade så mycket. Tack för en fantastisk välplanerad upplevelse som jag verkligen inte hade någon aning om alls. Idag är det Valborg och några av dessa underbara, härliga människorna kommer hem till mig. Tror inte att den här helgen kan bli mycket bättre.

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Gårkvällen förtjänade du något enormt Anna! Och det var kul att få vara med på ett litet hörn ;)

2011-04-30 @ 13:04:17
URL: http://mybigadventure.blogg.se/
Postat av: frida /foto/

det blev så himla bra igår! :D jättekul att du inte visste någonting ;) puss och ses ikväll!!

2011-04-30 @ 13:19:41
URL: http://fridografen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0