Påskäggsjakt

Då börjar även påskafton skrida mot sitt slut och jag tänkte avsluta med några härliga vårbilder som togs ikväll. Vi hade som vanligt påskäggsjakt i trädgården, dvs. vi springer omkring och letar efter våra godisägg som mamma snällt gömt någonstans i vår trädgård. En mycket trevlig tradition som jag tycker vi ska behålla tills vi flyttar hemifrån! Roligare än att leta själv var att se mamma och pappa leta efter deras ägg som vi gömt i trädgårdstunnan (i en plastpåse såklart).

Cajsa är på rätt spår


Jag har också funnit mitt

Lycka

Pappa gav upp ganska snabbt...

...medan mamma fortsatte söka

Den som letar den finner

En gång om året äts godiset ur ett pappersägg och jag njuter av varenda bit!

Kommentarer
Postat av: Cajsa

haha, vilka fina bilder! :)

2011-04-24 @ 07:03:07
URL: http://mybigadventure.blogg.se/
Postat av: Filibabba

Härliga bilder! :)

2011-04-24 @ 12:58:33
URL: http://filibabba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0