Plan för påskafton

Då var det påskafton igen. Det har hänt så himla mycket sedan förra påsken. Ny skola, nya vänner, ny blogg, ja, det känns nästan som ett nytt liv. Min vardag ser helt annorlunda ut jämfört med förra årets vardag. Dock har nästan ingenting försämrats och allt har så gott som bara blivit till det bättre!

Måsten för dagen har jag egentligen bara en och det är att cykla och handla. Sedan finns det annat som jag också gärna hinner med men det kommer jag att göra. Det vet jag redan.

Såklart startar man dagen med frukost, eller hur? För mig blev det jättegod havregrynsgröt med päron, banan, torkad aprikos och pumpafrön. Till det åt jag den sista av fullkornsbullarna som jag bakade i onsdags, en med ost och en med keso och kalkonskinka. Med lite päron och ruccula på toppen är vi hemma!

Finns det något bättre?

Hemmabakade bullar av grahamsmjöl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0