Tisdagsplaner

Idag ska bli en bra dag. Och jag ska göra mitt bästa för att inte bränna mig idag med, mitt ansikte har verkligen fått nog för ett par dagar, men det är så svårt att hålla sig undan solen dagar som igår och som det verkar bli idag.

Ska tillägna min dag i Lund och förhoppningsvis hinner jag med fysträningen i kväll klockan 18. Det var ett tag sedan jag tränade med laget sist. Får passa på när det nu för en gångs skull funkar med min egen träning!

När jag steg upp idag så kände jag inte alls för gröt, jag tror jag var för varm för det. I stället fanns ett väldigt begär efter fil. Så det var vad det fick bli idag. Fil & knäcktebröd.

Öresundsfil, tärnat äpple, skivad banan, klippa torkade katrinplommon, hackade hasselnötter och kanel.

Havreknäcke, keso, kalkonskinka, ruccola och äpple samt banan p toppen. Idag även vindruvor, mums!

Kommentarer
Postat av: Zandra B

Det är svår att låta bli solen i detta underbara väder ;)

2011-04-19 @ 10:15:13
URL: http://zandrasblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0