Vårtrött

I kväll tar vi det lugnt. Riktigt lugnt. Jag ska titta på en massa mysig tv och dricka te. Den senaste veckan har jag varit trött. Tydligen är det ganska vanligt såhär på vårkanten att man bli trött. Kroppen är inte riktigt med på det plötsliga ljuset som i princip säger åt en att man ska vara pigg och glad hela tiden. Missförstå mig inte, jag är lycklig över att vårsolen äntligen börjat skina och inget gör mig gladare än blå himmel men jag blir trött och det är faktiskt okej. Ibland tar det tid att vänja sig och så länge tar vi det lite lugnt.

Känner ni också av vårtrötthet?

Har inte bloggat så mycket om träning på sistone, men faktum är att jag var på gymmet igår och trotsade min trötthet vilket bara var bra för under träningspasset fick jag en massa nya energi och kunde åter igen njuta av att känna av musklerna som arbetade. I morgon väntar ett nytt spännande motionsform för mig då jag tillsammans med systern ska prova på F&S skivstång/spinning. Som jag ser fram emot detta! Berättar mer i morgon.

Onsdagsmiddag - tomatsoppa, ostmacka & sallad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0