Vitaminboost till frukost

Just nu sitter jag här ombytt i svarta kläder från topp till tå, redo att gå till jobbet. Till frukost idag satsade jag fullt ut på att få i mig antioxidanter och vitaminer. För mig får förkylningen gärna stanna i halsen och helst av allt försvinna tills i morgon.

Angående stress och den ansträngande veckan jag har framför mig så bestämde jag mig för att inte låta alla oroskänslor ta kål på mig. Det är ju trotsallt bara en vanlig vecka med prov och inlämningar, inte så att jag har ett världsproblem som måste lösas.


Vitaminboost till frukost. Grönt te, apelsinjuice, fil m. frukt, kanel, hallon- & blåbär.




Idag tar jag det lugnt.

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Det förtjänar du! <3

2011-04-02 @ 18:12:26
URL: http://mybigadventure.blogg.se/
Postat av: Sabina

Heej! Gillar din blogg jättemycket :D

Kan du lägga ut receptet på filmjölksbrödet med russin & torkad aprikos? :)

Tack för en bra blogg!

2011-04-03 @ 01:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0