Aerobics

Dagens träning är nu avklarad. Hurtig och morgonpigg som jag är så befann jag mig 10.00 på mitt nya träningsställe, Friskis & Svettis. Idag var det Aerobics som skulle testas!


Aerobics
Kul var det och det är ju det allra viktigaste med träning! Som den grymt peppande och glada instruktören sa så ska man se till att komma tillbaka några gånger innan man ger upp, det tar lite tid att lära in ny koreografi. Att kunna stegen och verkligen ta ut dem ordentligt är ju det som Aerobics handlar om, och det är det enda jag tyckte var lite negativt idag, då jag inte riktigt kunde alla stegen.
Som jag antydde innan så var instruktören ett stort plus, hon fick alla att göra sitt bästa. Med styrketräning i mitten och en hel del studsande upp och ner kände man pulsen öka och svetten börja rinna. Härligt och roligt och definitivt något jag kommer göra igen!
Just nu äter jag lunch, inte så jätteintressant, det är två mackor med en hel del olika saker på, till exempel; sallad, tonfisk, ägg och ost. Jag planerar att blogga om matlagningen i kväll då jag får lov att improvisera lite (matlagning när den är som bäst!) Vi hörs.

Kommentarer
Postat av: Emmélie

Tack för att du tror på mig! ♥

Ta hand om dig fina du.

2011-01-15 @ 16:45:23
URL: http://lovehealth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0