Afrodans

Så, nu har man testat på afrodans också. Jag skulle ljuga om jag sa att det inte var kul, för det var det verkligen, men jag tror att jag hade lite höga krav faktiskt. Träningen låg på medel hela tiden och det betyder svett och lagom hög puls. Trött blev jag och det är så det ska va när man har tränat. Just precis nu känner jag av nacken lite då man kastar ganska mycket med huvudet, och jag inbillar mig att det kommer bli värre (det blev nämligen det förra gången jag körde afrodans), hehe, men vi får se och hoppas på det bästa. Även den här kvinnliga instruktören var riktigt bra, spred liksom glädje i salen. Slutsatsen är att det var roligt, svettigt och väldigt annorlunda. Jag kommer att testa igen, men nästa gång ska jag försöka ta med en kompis också, jag tror det skulle göra det hela ännu mer trevligt.

Nu blir det fokus på handbollsmatchen igen, ni tittar väl också?

Kommentarer
Postat av: Ingrid

... jag har anmält mig till zumba .... tihi

2011-01-18 @ 18:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0