Den första januari 2011


Utsikten från mitt sovrumsfönster den här underbara morgonen

God morgon!

Vilket underbart väder vi vaknade till idag, den första januari år 2011. Jag är väldigt lättpåverkad av fint vädret och om det är sol och blå himmel när jag drar upp min rullgardin, ja då startar dagen på ett grymt bra sätt!
Idag har jag inte mycket planerat, förhoppningsvis ska jag in till Lund en liten sväng men annars så är allmänt "slapp-tillstånd" inställt. Det är ett av mina mål för detta kommande år faktiskt, att lära mig ta det lugnt och tillåta mig själv göra det! Senare idag hade jag tänkt skriva mer om mina mål för detta år.
Ha en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: CJ

Låter bra det gumman! :)

2011-01-01 @ 12:21:19
URL: http://mybigadventure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0