Dum förkylning & tomatsoppa

Tanken var att vi idag skulle åka upp och fira mina två kusiner som har fyllt år men när jag vaknade upp i morse kändes förkylningen ännu värre. Det har utöver halsont tillkommit feber. Dessutom så har storasystern också börjat känna av den här überjobbiga lilla infekton, så det var bara att ringa och avboka. Dagens planer ställdes alltså in och jag lägger all energi på att göra i stort sätt ingenting. En lite konstig känsla faktiskt. Jag skulle behöva städa mitt rum, göra lite läxor och annat men nej, det får faktiskt vänta. Nu ska jag fortsätta min vila med att titta på film och hoppas på att jag mår bättre i morgon!
Tomatsoppa för att värma halsen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0