F&S Jympa Medel

Nu har jag tillsammans med en go gammal vän kört ännu ett av Friskis & Svettis många olika pass. Idag var det dags för Jympa Medel och här kommer min utvärdering:

Jympa Medel
Mycket bra musik! Instruktören visste vad hon gjorde och hade en grym taktkänsla. Det är det som jag kan tycka är lite svårt ibland, att hitta rätt takt och göra alla rörelser rätt. Men jag är ju ny! Hur som helst så var det roligt och tiden bara flög iväg. Om jag hade fått önska något så hade det varit lite mer "nya" rörelser. Många rörelser har jag faktiskt kört förut, fast det är i och för sig en viss säkerhet i det. Nej, jag är nöjd med dagens pass och framför allt var det väldigt kul att jympa tillsammans med en vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0