F&S Spinning

Utvärdering av kvällen Spinningpass på Friskis & Svettis:
Jag är SÅ glad att jag kom iväg idag. Det var några faktorer som talade emot, saker som att jag hela dagen har känt mig väldigt trött och att jag precis när jag skulle cykla iväg upptäcker punktering på bakhjulet, igen. Jag som hade punka för bara någon vecka sedan. Det var motigt att cykla mot spinningen.

Men väl under passet vände det. Jag fick hjälp för att jag var ny, musiken var skön och man fick verkligen svettas! Sånt jag gillar! I slutet av passet, när vi kämpade oss upp för den sista backen, kände man utöver även lite mjölksyra i benen. Det som dock gjorde min kväll var att efter passet hälsa på chefen för det ställe jag nyligen sökt jobb på. Tydligen hade jag helt ovetande svettats och tagit i för fulla muggar tillsammans med henne, härligt! Jag måste säga att det var en mycket trevlig överraskning!
Spinning är något alla borde testa på och jag bara måste få göra igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0