Helt slut

Hemma igen efter en ovanligt tuff tisdagsträning med handbollslagets fystränare. Det är härligt att ta ut sig, men när både jag och syrran Malin som spelar i samma lag är totalt slutkörda och sitter likgiltigt i bilen på vägen hem och knappt orkar lyfta gaffeln till munnen, då är det tufft. Men jag gillar det! Tisdagsträningarna börjar alltid med att vi är ute en timme och springer, sen går vi in och hoppar hopprep (idag 1000 hopp) och efter det är det olika. Ibland intervaller, ibland lite kast med handboll, ibland gör vi en massa kullerbyttor på alla möjliga håll och ibland, som idag, kör vi styrketräning. Just att det är så ombytligt och att vår tränare alltid vet vad han vill att vi ska göra är något som jag verkligen gillar. Det är härligt att åka till träningen och veta att allt man egentligen behöver göra är att göra precis vad han säger åt en, om man vill behöver man inte ens tänka!

Jag gillar att äta innan tisdagsträningen, det gäller att äta ordentligt så att man verkligen orkar

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Hahah, asså du är så galen. Alla andra gråter av utmattning men nejdå, inte Anna! Anna nästan hoppar av glädje? ^^

2011-01-11 @ 21:19:08
URL: http://mybigadventure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0