Ingen simning idag

Ambitiöst cyklade jag och tvillingsystern iväg mot simhallen för att möta upp en vän och simma några längder för att sedan slappa och svettas lite i bastun. Snopna blev vi när vi kom dit 10.30 och fick reda på att de höll på att städa för fulla muggar och öppnade inte förrän klockan 13.00! Det var bara att sätta sig på cykeln igen och trampa hemåt. Efter en lång skön dusch så gjorde vi lunch till mig, syrran och kompisen som följt med oss hem. Det blir mycket mackor nu på lovet och mer "lagad" och varm mat på kvällen, men det funkar fin fint för mig!
Nu pausar jag lite och passar på att blogga medan jag väntar på att ugnen ska bli varm så jag kan sätta in bullarna för att gräddas. Jag återkommer med recept och resultat senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0