Jympa

En mycket trevlig dag avslutas med ett besök på Friskis & Svettis. Äntligen är jag medlem! Mitt mål är att testa allt de har att erbjuda och jag lovar er att jag kommer utvärdera allt här sedan. Idag provade jag:


Jympa medel styrka
Passet var på en timme och då fick vi både en skön uppvärmning, avslappning, stretching och där i mellan svettas! Mycket bra upplagt med en bra koreografi, till och med jag som var där för första gången kunde följa med väl.
Bild lånad från: http://web.friskissvettis.se/controls/
web.friskissvettis.se/default.aspx?mid=5941


Just nu äter jag en sen middag, rester från nyår, "mormors kyckling" kallar vi den och den lämpar sig både för vardag och middagsbjudningar. Väldigt mumsigt måste jag säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0