Må Bättre

Det kan ha varit förra veckan som jag först skrev om det kommande idrottsarbetet. Arbetet är döpt till "Må Bättre" och det handlar alltså om att sätta upp ett mål som helst ska vara uppfyllt vecka 20. Vecka 5 är det tänkt att vi ska börja arbeta mot detta mål och då har vi allt som allt 15 veckor på oss. Detta är en mycket bra uppgift!
Tidigare har jag varit väldigt osäker på vad jag ska göra och det är inte förrän nu, i eftermiddag, som jag äntligen kommit på vad mitt ska kretsa kring. Mitt mål blir att minska stressen och dra ner så mycket som det bara går på läxor. Det är klart att det inte ska påverka mitt skolarbete negativt, men jag tror att det skulle vara hälsosamt att försöka få lite mer distans till skolan och alla dess krav. Allt för ofta glömmer jag hur roligt det är att lära sig nya saker.
En underbar bild från i midsomras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0