Makrill efter löptur

Idag efter min springrunda som blev på cirka 40 minuter med några spontana intervaller i mitten så blev jag väldigt sugen på makrill. Makrill i tomatsås är det otroligt gott att ha på mackan! Till det så blev det ett hårdkokt ägg, en skivor bröd till, äpple, paprika, morot, ruccola och några kikärtor. Snabbt och lätt ska det vara!
Sedan bar det av till Vallkärra för att mysa med två tjejkompisar. Vi pratade, skrattade och åt både chokladbullar och kladdkaka. Det fick balansera ut min joggingtur lite och tänk att något så lätt som chokladbullar kan vara så himla gott.
Söndagens lunch med ägg och makrill

Kommentarer
Postat av: Mick - Gud hatar mig

Hej, vilken härlig blogg du hade! :)

Besök gärna min blogg och skriv en kommentar. Varje kommentar ger dig chansen till att bli dagens blogg :) Lycka till! Kram

2011-01-24 @ 17:00:12
URL: http://mcmick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0