Mysdag & Bio

För ungefär en timme sedan kom jag åter hem efter en underbar rolig dag med tre kompisar från gamla klassen. Vi har pratat, lagat mat, pratat, gått på bio, skrattat och pratat igen! En dag med bra start med en utmärkt avslutning! Vi såg för övrigt Easy A, en skön och underhållande amerikansk romantisk komedi, perfekt att kolla på med sina tjejkompisar, gillar man lätta och roliga filmer så vill jag verkligen rekommendera den.
Dagen och kvällens underbara sällskap
Flummiga på Gustav Adolfs torget i väntan på bussen



Kommentarer
Postat av: Molly

hej anna!

tack för din kommentar och respons i min blogg :)



filmen som du såg ska jag hålla utkik efter, får nog vänta tills den kommer på dvd, för vår bio är lite dålig på att ta in alla filmer :(



du får ha en bra kommande vecka! kram

2011-01-09 @ 14:07:53
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com
Postat av: frida

tack för en mysig dag! puss

2011-01-10 @ 10:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0