Nyårsdessert 2010/2011

Just nu sitter jag i soffan med en kär gammal vän med samma fina namn som mig själv, Anna, som har varit här hemma hos oss och umgåtts med mig och syrrorna hela dagen. Super kul! Vi har bland annat tagit en liten promenad ner till havet och när jag sakta men säkert skulle ta mig ut på isen så halkar jag såklart! Knäet fick en liten smäll men jag överlever!

Jag vet att
jag skriver mycket om nyår men det här måste det bara bloggas om. Jag och min tvillingsyster fick fria tyglar detta år och tillsammans kom vi på ett härligt choklad-kombo som vi definitivt kommer prova igen! Det finns inget riktigt recept till detta utan det är egentligen bara att blanda ihop det man tycker om med två utgångspunkter, chokladpudding och chokladmousse.


Här kommer innehållet:
Chokladpudding
Chokladmousse
Vispgrädde
Hallon
Björnbär
Physalis
Lite riven mörk choklad
Och så här blev det:

Kommentarer
Postat av: CJ

Det var suuuuuper! :)

2011-01-02 @ 19:54:45
URL: http://mybigadventure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0