Reflektioner

Jag och syrran sitter vid matbordet och studerar, det är främst geografi och tyska som jag jobbar med just nu. I kväll ska jag testa på afrodans och det ska bli grymt kul! Jag har gjort det en gång innan men då var det på ett helt annat ställe. Som ni märker har jag tagit en paus och funderar i stället på vår uppgift i idrott som vi fick under dagens lektion. Vi ska under cirka 15 veckor jobba mot ett bestämt mål, exempelvis träna en gång mer i veckan, gå och lägga sig tidigare, äta mindre godis mm. Jag tycker verkligen om den här uppgiften! Det är så perfekt då man kan komma på något som man verkligen brinner för och se sig själv uppfylla målet. Det finns inget härligare än att titta tillbaka och se alla förbättringar som strävan mot målet har medtagit. Vad jag ska välja för mål har jag inte bestämt än, det är det jag reflekterar lite över nu. Det lutar lite åt att jobba mot stress och annat jobbigt som ofta tynger mina tankar. Det finns så mycket jag känner att jag måste göra och så lite tid, jag vill lära mig prioritera rätt saker. Jag lovar att återkomma med svaret!

Dessutom hör jag av mig senare i kväll och utvärderar afrodansen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0