Shopping och jogging

Är nyss hemkommen från en dag i den största staden runt omkring där jag bor, Malmö. Dagens uppdrag var att hitta en balklänning åt storasystern (jag vet vi är ute i god tid) och det gjorde vi minsann också. En turkosblå fin sak hänger nu på hennes dörr här hemma. Själv skulle jag inte handla så mycket men det blev ändå en bh från Twilfit, peeling/body scrub från The Body Shop och min favorit mascara, Colossal, från Maybelline.
Snart är det dags för veckans första joggingtur. Visst känns det lite motigt att ge sig ut nu när det börjat mörkna men jag vet hur känslan kommer att vara efterråt - oslagbar! Så på med joggingskorna allesammans, det behöver inte vara långt, det viktigaste är att vi kommer ut!
Lycka till och halka inte!
Jag & Malin
Malin & jag pausar på Hansa

Kommentarer
Postat av: CJ

Hmm... Kanske.. ;)

2011-01-03 @ 20:06:00
URL: http://mybigadventure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0