Söndagsfrukost

På söndagar tycker jag det är tillåtet och egentligen att alla borde få njuta av en lång och extra mumsig frukost. Jag kör på favoriten, idag gröt på rågflingor men med lite extra topping (päron, banan, hasselnötter & torkad aprikos). Till det knäckebröd med keso, skinka och frukt. Ni har säkert märkt att jag gärna lägger frukt på mackan, prova ni med, det är super gott!
Om en inte allt för lång stund ska jag ut och röra på mig i det friska vädret som vi har idag. På vissa ställen är himmeln faktiskt blå, det tycker jag är väldigt peppande!

Kommentarer
Postat av: sandra

gud vad gott det ser ut :D

2011-06-16 @ 22:42:44
URL: http://sandrashalsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0