Tillbaka till verkligheten

Såhär såg det ut för bara några minuter sedan för idag är det tillbaka till verkligheten. För nästan alla andra drar skolan igång idag men på min skola börjas terminen med D-dag. D-dagar (disponibla dagar) är till för att vi elever ska kunna jobba ifatt och lägga upp läxläsningen hur vi vill utan att behöva åka till skolan. Jag älskar det! Verkligen perfekt för elever som jag! Ännu bättre är det ju att vi inte har fått så mycket läxor inplanerade än, så idag har det bara blivit lite geografi inför provet som vi har nästa vecka, det handlar om väder och klimat. Återkommer med annat senare idag!

Geografi läsning vid mitt skrivbord

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Heja heja! ;)

2011-01-10 @ 10:00:04
URL: http://mybigadventure.blogg.se/
Postat av: frida

åh, det låter bra! hoppas du får en skön dag ;) saknar dig lite (jag vet, vi träffades i fredags men jag saknar dig ändå). pussilago!

2011-01-10 @ 10:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0