Mål 2011

God kväll!

Det blev en sväng in till Lund som planerat för att gå på bio och se den nya Harry Potter filmen. Jag tyckte den var bra men det märktes också markant att det mest var en film som skulle bygga upp spänningen inför den allra sista filmen i serien, en "mellan-film" alltså. Hur som helst så lovade jag tidigare idag att jag skulle skriva lite om några av de mål som jag satt upp inför detta år. Här kommer dem!
Annas mål 2011:
- Våga bjuda mer på mig själv och våga göra bort mig
- Bli starkare både psykiskt och fysiskt
- Stressa mindre genom att bland annat låta saker ta mer tid, kunna säga nej när jag inte vill och våga skjuta upp "oviktiga" saker!

 

Detta hade jag på mig igår då vi firade in det nya året. Till den underbara klänningen från H&M som jag fick av min kära syster i julklapp bar jag svarta strumpbyxor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0