Vallåsen

Idag har vi haft D-dag med min underbar skola. Tror jag har förklarat vad detta innebär i ett tidigare inlägg, men det innebär i alla fall att vi elever ska få tid till att plugga och lägga upp hemarbetet som vi vill (vi behöver inte gå till skolan). Min D-dag blev speciell då skolan erbjöd oss elever som ville att åka till Vallåsen, en liten skidanläggning för en heldag i backen. En underbar idé som för min del blev till en super bra dag även om vädret kanske inte var det bästa. Till och från lättade dimman och regnet upphörde. Men härliga människor och mycket skratt väger upp det.

Mycket fin bild på några glada skidåkare

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Hahaha, vad fina ni är!! ^^

2011-01-26 @ 06:13:24
URL: http://mybigadventure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0