Vilar med John Mayer

Sitter i vår soffa, tar det lugnt och försöker fylla iPoden med ny musik. I morse när jag vaknade var det första jag kände halsont. Dagen har därför varit lite små jobbig på det sättet och jag strök alla planer som skulle vara ansträngade för kroppen. Den här förkylningen ska jag göra mitt bästa för att vila bort och passa på att ta det riktigt lugnt. Vi får se hur länge jag klarar av det. I högtalarna sjunger John Mayer och jag måste erkänna att jag på riktigt har fastnat för hans album "Battle Studies". Hans låtar passar mig nästan hela tiden just nu.

John Mayer - Battle Studies




Har ni möjligtvis några låttips?

Kommentarer
Postat av: Henrik

So you do - HOFFMAESTRO



Ha det så skoj tillsammans med kusinerna imorgon ;)



2011-01-29 @ 00:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0