Yoga

Hemma igen efter yogan på F&S och som jag tidigt lovat, här kommer min utvärdering:

Yoga
Det var underbart skönt! Verkligen! Det känns som jag har dragit ut några av mina muskelknutor som jag vet att jag har i ryggen, jätteskönt. En lugn och säker instruktör styrde oss och gjorde det hela lagom svårt. Det ända jag funderar på är om jag vill kalla just den här yogan för "träning". Att träna för mig är att svettas och verkligen ta i och det kan jag inte säga att jag gjorde idag. Det var mer som ett långt otroligt skönt stretchpass med avslappning på slutet. Oavsett så var det en underbar avslutning på min torsdag.
Vi hörs i morgon. Ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Vi får prata pm detta ;-)

2011-01-14 @ 15:19:29
Postat av: Ingrid

http://www.bym.se/

2011-01-14 @ 15:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0