Sommarlovspaus

Som ni har kanske har märkt har uppdateringen på den här bloggen legat nere på sistone. En anledning är att min tid sittandes vid datorn har sjunkit drastiskt nu när sommarlovet har kommit och tiden går till att göra andra saker som jag älskar att göra. Jag försöker inte säga att jag lägger ner min blogg utan att det mer blir sommarlov här också. Kanske kommer det att komma ett och annat inlägg under de kommande månaderna om jag känner för det. Kanske inte. Vi får se vad tiden har att visa.

Nu tycker jag att vi alla ska se till att få koppla ner internet och datorn, bege oss ut i ljuset av sommaren och upptäcka naturen! Äta mycket bär och sola i lagom mängd! Det är i alla fall det jag ska försöka göra så fort jag blivit av med den otäcka förkylning som jag dragit på mig nu under midsommarhelgen. Ska också försöka njuta av att vara här och nu! Och prova ha lite tråkigt till och från - det är också viktigt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0