1000 hopp

Det blev en riktigt bra tisdagsträning! Jag kände att jag hade kraft att ta från och kunde göra mitt bästa genom hela träningen. Vädret var riktigt fint med solnedgången i väst när vi sprang den första timmen. Det blev intervallstopp två gånger under rundan, första i backe, den andra på plan mark. Detta följdes av 1000 hopp med hopprepen och lite tänjningsövningar samt styrketräning. Låter tufft men idag var det kul också! Snart blir det kvällsmat och sedan väntar onsdagen med sin sovmorgon. Det är gött. Jag blir verkligen glad av bra och rolig träning!

Vad tycker du är den roligaste träningsformen just nu?

Kommentarer
Postat av: Henrik

Nu när våren är här måste nog rundor på inlines vara det absolut roligaste! :)



2011-03-24 @ 20:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0