Chili con carne & vattenballonger

Ett stort tack till er som kommenterar inläggen. De är så roligt när ni lämnar avtryck och skriver lite om vad ni tycker om bloggen!

Jag har haft en bra dag idag. Två fantastiska cykelturer, till och från skolan, båda i strålande solsken och med en svag doft av vår. I skolan kastades en vattenballong ovanifrån när vi satt och solade, extremt roligt för alla utom för min söta vän Ellen, som blev träffad.

Nu är jag också behagligt mätt och magen är fylld med mammas chili con carne. Livet kan inte bli mycket bättre. Tack för mig!

Mums - Chili con carne

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Har de redan börjat? Skulle inte förvåna mig om någon av de gick i SP3c...

2011-03-24 @ 21:02:44
URL: http://mybigadventure.blogg.se/
Postat av: Mika

tack för tipset :) jag känner faktiskt elina som skriver filibabba :)

2011-03-24 @ 21:09:12
URL: http://matverkstan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0