Dagen efter-lunch

Kom precis tillbaka från en trevlig promenad med syrran och sitter nu här och smuttar på en kopp varmt te. Idag tar vi det alla väldigt lugnt. Pappa och hans väns 100-års firande (båda fyllde 50 år) blev riktigt lyckat och jag kom inte i säng förrän halv fyra i natt. Det resulterade i att jag sov till 10, vilket är väldigt ovanligt för mig. Ändå känner jag mig absolut inte utvilad och har en svag huvudvärk som säger åt mig att ta det lugnt.

Lite tidigare idag fick jag i mig lunch och i med att jag åt flingor till frukost så fick det bli en stor portion härlig gröt! Det blev traditionell havregrynsgröt med äpple, banan, hasselnötter & kanel. Till detta en mättande och matig macka med bland annat advokado & keso.

Söndagens lunch bestående av härlig havregrynsgröt och advokadomacka

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh så gott! Vilka många bra och inspirerande tips du har.

2011-03-14 @ 17:49:19
URL: http://emptypages.blogg.se/
Postat av: Mikaela

den mackan ser supergod ut :D

2011-03-15 @ 15:31:55
URL: http://matverkstan.wordpress.com/
Postat av: Anonym

åh vad god gröten ser ut :D hur lyckas du få så fina bilder ? :D

2011-03-16 @ 18:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0