Fredagstonfisk

Tonfisksallad med bland annat oliv, vindruvor, paprika, gurka & tomat.

Ibland blir fredagsmiddagen inte riktigt som man tänkt sig. Förberedelserna inför pappas 50-års fest är i fullgång och kvällens tanke var att äta kycklingrester från gårdagen. När jag kommer hem så har tydligen min älskade tvillingsyster mumsat i sig lite extra mycket kyckling och då ätit upp min del. Detta gjorde hon innan hon åkte iväg för att spela handbollsmatch, så jag kan ju inte riktigt bli arg eller upprörd. Nej, i stället skar jag lite sallad och blandade ner en burk tonfisk och åt en ostmacka till det. Gott var det och det är ganska härligt hur behagligt mätt man kan bli av en sallad!

I morgon blir det dock andra bullar, uppstigning tidigt för träning på friskis & svettis, sedan hjälpa till här hemma med bland annat matlagning, för att sedan avsluta dagen med fest! Dessutom så utjämnar jag i morgon kvällens sallad med pizza. Det var väldigt länge sedan jag åt det.

Nu fortsätter kvällen relativt lugnt. Behöver samla energi om jag ska orka vara uppe sent i morgon natt!

Vad äter ni helst en fredag?

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Hehe, imorgon smäller det! :D

2011-03-11 @ 20:48:29
URL: http://mybigadventure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0