Grattis P & I

I kväll har vi haft vår lilla släkt över för att fira både min pappa och min faster Ingrids födelsedag. En super god förrätt bestående av bland annat advokado, följd av en mumsig kycklingrätt med ris och grädde á la mormor och sedan tårta om man så vill ha. Väldigt trevligt så här en torsdagskväll.

Ingrid fixade den godaste förrätten - advokado, krämig räk-cremé fraiche-majonäs-blandning, rom & dill

Detta firande bidrar bland annat till att det inte blir någon speciell spännande träning att berätta om för er idag. Tror det dessutom är bra för den här förkylningen jag sitter inne på eller vad det nu är. I stället laddar jag för fullt inför lördagen då jag verkligen hoppas kunna få svettas lite igen!

Prinsesstårta - pappas favorit!

Avslutar kvällens inlägg med att återigen önska både Ingrid och pappa ett stort GRATTIS!

Kommentarer
Postat av: Sofs

Sån förätt är typ det bästa man kan få! <3

2011-03-11 @ 13:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0