IB, Gym & Raggmunk

En annorlunda D-dag måste jag säga och nu är jag riktigt trött. Jag har bland annat provat på att gå IB med min tvillingsyrra på hennes skola. Ni skulle se alla blickar jag har fått och alla förvånade ansiktsuttryck som utbrast "Oh my god" över hur lika vi var. Efter den intressanta men roliga skoldagen så väntade lite jobb. Efter jobbet stack jag direkt iväg till gymmet och var effektiv i nästan en timme och nu är jag alltså riktigt utmattad. Jag är trots det glad att jag var och tränade, det var en skön avrundning på en lång dag.

Raggmunk, kalkonskinka, lingon och sallad är perfekt efter träning.

Kommentarer
Postat av: Anonym beundrare

Mums!

2011-03-18 @ 20:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0