Vad ska vi träna?

Den här dagen ska bli en bra dag. Jag tycker vi bestämmer oss för det. Vi som går på skolorna i Lund är lediga idag och i morgon för att lärarna ska gå en utbildning i den nya gymnasieskolan. Inte mig emot, det är bara SÅ skönt att få vara hemma och jobba ikapp eller förbereda sig inför prov.

Jag funderade dock på om jag ska träna handboll i eftermiddag, men då blir det en procedur att ta sig in till Lund. Då kom jag på att jag fortfarande inte testat alla pass på Friskis & Svettis. Kollade deras schema och såg att de bland annat erbjöd rygg idag. Så här beskrivs rygg-träningen:

"Skonsam träning för dig som behöver ta extra träning till ryggen. Här bygger du upp styrka, stabilitet och rörlighet med säkra övningar."

Låter ändå intressant, även om jag inte har några märkbara problem ryggen. Blir mer och mer peppad på att köra detta pass ju mer jag tänker på det. Vi får se hur det blir.

En lite update på vilka pass jag har kvar att köra innan jag testat allt som mitt Frisis & Svettis har att erbjuda kan ju vara på sin plats nu.


Ännu har jag inte provat på:
Jympa Bas
Jympa Intensiv
Rygg
Skivstång
Skivstång/spinn
Spinning Bas
Jogging

Dessa har jag inte testat och är inte heller så sugen på då jag inte tillhör målgruppen:
Familj (2-5 år)
Junior (7-12 år)
Knatte (4-7 år)
Mammabarn
Senior
Vänta Barn
Crosstraining
Stavgång



Ha nu en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: frida - fotoblogg

jomen, stavgång är väl kul? ... ;)

2011-03-07 @ 20:05:31
URL: http://fridografen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0