Vårjogg

Har precis ätit lunch med systern samtidigt som vi spelade Skipo, ett väldigt enkelt men underhållande kortspel. Det är en konstig tradition vi har i familjen, gärna spela kort samtidigt som vi äter lunch. Funkar ju bara när alla är hemma och därför blir det mest av på helgen. Logisk förklaring där.

Det var inte det jag hade tänkt skriva om egentligen. Innan lunch, ungefär en timme efter frukost så snörade jag på mig mina springskor och sprang ut i det fina vädret. Att springa i sol och vårvärme är så underbart och en stor skillnad från vinterns snöblask. Dock kände jag av träningen från igår och kunde inte riktigt njuta fullt ut. Men så är det ju ibland! Dessutom så laddar jag mentalt för fullt just nu inför Lundaloppet i maj som jag tillsammans med några vänner ska springa. En mil är målet och tiden bryr jag mig inte riktigt om. Jag vill se om jag klarar det och för mig är det en utmaning som är rolig.


Har ni något lopp ni tänkt springa i år?

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Japp! Men det vet du ju redan! ^^

Och tack för att du spöade mig på Skip-bo. Väldans schysst... ;)

2011-03-27 @ 14:00:41
URL: http://mybigadventure.blogg.se/
Postat av: Emelie

Blodomloppet :)

2011-03-27 @ 18:41:32
URL: http://emptypages.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0