Vissa dagar...

Vissa dagar är det tufft att träna. Mentalt kan man vara förbered och hur pepp som helst men sen säger kroppen emot. Idag var det en sådan dag för mig. Då kämpar man sig igenom träningen på ren vilja, gör sitt bästa för stunden. Det är alltid tråkigt när träningen blir så, men nu har jag lämnat det och blickar framåt, uppåt. Det blir kanske spinning i morgon, vi får se om kroppen orkar. Som sagt så är ett av mina mål det här året att lyssna mer på vad kroppen vill.

Snart väntar mig otroligt sköna säng och jag önskar er alla en god natts sömn!

Kommentarer
Postat av: myrins

sv: åh, tack så jättemycket :D

2011-03-09 @ 19:51:45
URL: http://myrins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0