17 år

Jaha, idag blir man alltså 17 år. Det är inte klokt vad ett år kan gå fort, satt och läste lite anteckningar som jag kladdade ner förra året och det känns verkligen som om det var igår. Men samtidigt så har så mycket hänt sen min förra födelsedag. Nu är jag ett år äldre och ett helt år med massvis med erfarenhet rikare.

Jag har satt samman några saker som jag fått idag rörande mat som jag verkligen är jätteglad över! Det finns på riktigt inget bättre sätt att starta en dag än att få öppna paket. Snart blir det sushi med hela familjen samlad, vilket inte händer allt för ofta på vardagarna. Det har jag och tvillingsystern önskat. Till er som läser min blogg och som jag träffat idag - tack för alla gratulationer och presenter!


Jag har bland annat fått "1001 cupcakes och andra förföriska frestelser" från världens gulligaste person, "Bonniers kokbok" med en massvis av grundläggande recept och fakta om mat, ett jättegulligt kort från mormor med recept på smulpaj och min efterlängtade sprits. Dessutom så fick jag en 7 nr lång prenumeration på Elle Mat & Vin av storasystern. Kan det bli bättre?

Kommentarer
Postat av: frida /foto/

grattis igen anna! :D <3

2011-05-03 @ 19:12:51
URL: http://fridografen.blogg.se/
Postat av: Cajsa

Grattis igen gumman!! <3

2011-05-03 @ 19:37:10
URL: http://mybigadventure.blogg.se/
Postat av: Mika

Grattis!! :d

2011-05-05 @ 22:37:59
URL: http://matverkstan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0