Nytt pass på g

Snart väntar ett nytt pass för mig på Friskis & Svettis, nämligen Skivstång-kondition i 75 minuter. Har velat testa detta pass en lång tid och det ska bli jättespännande. Är lite orolig dock, för jag känner mig liksom igår väldigt trött. Vet inte riktigt varför jag dippar så här. Äter ordentligt, det gör jag, men de senaste dagarna har jag också vaknat trött, vilket jag normalt inte brukar. Kanske ligger jag bara back på sömntimmar eller så har jag kanske en lite infektion i kroppen. Vem vet? Hur som helst så brukar energin komma när man idrottar, det är bland annat därför det är så himla skönt. Humöret stiger samtidigt som svetten ökar och man kan oftast känna sig här och nu och njuta av stunden. Testa det om du inte brukar göra det, försök att inte tänka på så mycket utan bara njuta av vad som finns runt omkring dig just då du tränar. Det kan till exempel vara på cykeln eller under joggingturen, jag tycker bara det är kul att försöka. Önska mig lycka till nu då och så berättar jag hur det var senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0