Uppladdning Lundaloppet

Det har varit en rolig dag. Hela långa dagen har jag och mina klasskamrater provat på rollen som delegater i FN:s säkerhetsråd. Vi hade alltså alla på oss formel klädsel, ni vet, svarta byxor och kavaj. Mycket nerver har det varit men också mycket skratt!

Ikväll efter att vi njutit av tacos så ska jag åter in till Lund med några vänner och se på Spykens alldeles egna spex. Det ska bli jätteroligt och blir en fin uppladdning till morgondagens Lundalopp - så kul det ska bli!


Kommentarer
Postat av: Tilda

Jag hoppas att du fortsätter med att skriva nya inlägg till din blogg - den har verkligen potential :D!

2011-07-12 @ 16:31:19
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0