Roligaste träningen

Det finns verkligen inget bättre sätt att starta helgen på än att göra som jag gjort idag.

Favoritgröten

Vaknar till strålande sol och knallblå himmel. Njuter av favoritgröten och cyklar i det oslagbara vädret till F&S. Där gympar jag med den skönaste friskis-ledaren av alla som verkligen utstrålar en sådan enorm glädje att man inte jag hjälpa det stora leendet som sprider sig över ansiktet. Sedan får man cykla hem igen, lite motvind men det gör absolut ingenting en dag som denna! Väl hemma får man äta världens godaste proteinfyllda lunch. Nu blir det en välförtjänt dusch. Dagens budskap till er alla: Ut och njut av solen och smaka på riktigt våren som är här för att stanna!

Omelett med champinjoner och kalkonskinka-fyllning. Keso, sallad & soltorkadtomat.



PS. Nu är det bestämt. Min allra bästa storasyster ska till Florida!

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Jiiiiiiho! :D

2011-04-09 @ 12:51:15
URL: http://mybigadventure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0